Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Audi A5 (F53, F5P) S5 TDI Mild Hybrid quattro (2018.12-2020.02) 347km » LRA02306 lucas electrical
wybrany samochód: 
Audi A5 (f53, F5p) S5 Tdi Mild Hybrid Quattro (2018.12-2020.02) 347km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator LRA02306 LUCAS ELECTRICAL

LRA02306 Alternator LUCAS ELECTRICAL
lucas LRA02306
828.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

LRA02306

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Wykonanie sieci pokładowej:dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V]:12
Prąd ładowania alternatora [A]:120
Ilość żeber:2
śr. koła pasowego [mm]:71
Zacisk:M8
Długość 2 [mm]:42
Długość 1 [mm]:42
otwór - śr. 1 [mm]:12
Długość 3 [mm]:55
Grubość 1 [mm]:13

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator LRA02306 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 553.50 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR LUCAS LRA02306 12V 120/125A MITSUBISHI
numery OEM:
MITSUBISHI      A003TA4298
MITSUBISHI      A003TA4298A
MITSUBISHI      A003TB1999
MITSUBISHI      A3TA4298
MITSUBISHI      A3TA4298A
MITSUBISHI      A3TB1999
MITSUBISHI      ME202756
MITSUBISHI      ME203546
zamienniki:
8EL 738 017-001
brak
HELLA
DRB5611
brak
DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Zastosowanie Alternator LRA02306 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator LRA02306 LUCAS ELECTRICAL:

Łukasz, Osiny
2020-08-18
 5/5
Alternator ok. Nie ma z nim żadnych problemów.

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów