Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Audi 80 B4 sedan (8C2) 2.0 E quattro (1991.09-1994.12) 115km » LRA02632 lucas electrical
wybrany samochód: 
Audi 80 B4 Sedan (8c2) 2.0 E Quattro (1991.09-1994.12) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator LRA02632 LUCAS ELECTRICAL

LRA02632 Alternator LUCAS ELECTRICAL
lucas LRA02632
679.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

LRA02632

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Wykonanie sieci pokładowej:dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V]:14
Prąd ładowania alternatora [A]:90
Ilość żeber:1
śr. koła pasowego [mm]:64
ID wykonania wtyczki:M8 B+ M5 D+
specyfikacja:C=32mm
Długość 2 [mm]:46
Długość 1 [mm]:32
otwór - śr. 1 [mm]:10
Długość 3 [mm]:82
Grubość 1 [mm]:14

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator LRA02632 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 172.20 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR LUCAS LRA02632 12V 90A AUDI
numery OEM:
VAG      027903015A
VAG      027903017
VAG      034903016B
VAG      051903015B
VAG      074903023P
AUDI      034903015Q
AUDI      034903015T
AUDI      034903016A
AUDI      034903016D
AUDI      034903016G
AUDI      034903017
AUDI      034903017X
AUDI      034906016G
zamienniki:
8EL 725 821-001
brak
HELLA
0 120 469 822
brak
BOSCH

Zastosowanie Alternator LRA02632 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator LRA02632 LUCAS ELECTRICAL:

Łukasz, Osiny
2020-08-18
 5/5
Alternator ok. Nie ma z nim żadnych problemów.

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów