Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Opel FRONTERA B (U99) 2.2 DTI (6B_66, 6B_76) (2002.09-2004.07) 120km » LRA02815 lucas electrical
wybrany samochód: 
Opel Frontera B (u99) 2.2 Dti (6b_66, 6b_76) (2002.09-2004.07) 120km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator LRA02815 LUCAS ELECTRICAL

LRA02815 Alternator LUCAS ELECTRICAL
lucas LRA02815
541.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

LRA02815

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Wykonanie sieci pokładowej:dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V]:14
Prąd ładowania alternatora [A]:150
Koła pasowe:z kołem pasowym wolnobieżnym
Ilość żeber:6
śr. koła pasowego [mm]:54
Zacisk:M8 B+
ID wykonania wtyczki:FR-SIG-S (PLUG 138)

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator LRA02815 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 110.70 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR LUCAS LRA02815 12V 150A FORD/ MAZDA
numery OEM:
FORD      1229259
FORD      1477738
FORD      30795423
FORD      3M5T-10300-YB
FORD      3M5T-10300-YC
FORD      3M5T-10300-YD
FORD      8688163C
FORD      1708322
FORD      8M5T-10300-YA
VOLVO      31288155
FORD      1704085
FORD      8M5T-10300-YB
VOLVO      36050997
VOLVO      36002577
VOLVO      36000599
VOLVO      31285593
FORD      3M5T-10300-YE
VOLVO      31255595

Zastosowanie Alternator LRA02815 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator LRA02815 LUCAS ELECTRICAL:

Łukasz, Osiny
2020-08-18
 5/5
Alternator ok. Nie ma z nim żadnych problemów.

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów