Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » LRA03161 lucas electrical

Alternator LRA03161 LUCAS ELECTRICAL

LRA03161 Alternator LUCAS ELECTRICAL
lucas LRA03161
611.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

LRA03161

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Wykonanie sieci pokładowej:dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V]:14
Prąd ładowania alternatora [A]:130
Koła pasowe:z kołem pasowym wolnobieżnym
śr. koła pasowego [mm]:58
Ilość żeber:7
Zacisk:M6 B+
ID wykonania wtyczki:L-IG-RLO-M Plug 203
Długość 1 [mm]:24
Długość 2 [mm]:55
otwór - śr. 1 [mm]:8,11
otwór o śr. 2 [mm]:10
Grubość 1 [mm]:60
Grubość 2 [mm]:60
Długość 3 [mm]:71

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator LRA03161 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 141.45 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Alternator LRA03161 ma zastosowanie do modeli samochodów

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

LEXUS

IS I, LS, SC, IS SportCross, RX, GS, IS II

Numery OE Alternator LRA03161 producenta LUCAS ELECTRICAL

TOYOTA

270600G021, 270600R080, 2706026030

numery OEM:
TOYOTA      27060-26030
TOYOTA      27060-0G021
TOYOTA      27060-0R080
zamienniki:
DRA0616
brak
DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
8EL 738 213-161
brak
HELLA

Zastosowanie Alternator LRA03161 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator LRA03161 LUCAS ELECTRICAL:

2020-08-18
 5/5
Alternator ok. Nie ma z nim żadnych problemów.

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów