Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Fiat STILO (192_) 1.9 JTD (192AXS1B, 192BXS1B) (2004.09-2006.11) 90km » LRA03185 lucas electrical
wybrany samochód: 
Fiat Stilo (192_) 1.9 Jtd (192axs1b, 192bxs1b) (2004.09-2006.11) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator LRA03185 LUCAS ELECTRICAL

LRA03185 Alternator LUCAS ELECTRICAL
lucas LRA03185
752.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

LRA03185

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Wykonanie sieci pokładowej:dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V]:14
Prąd ładowania alternatora [A]:140
Koła pasowe:z kołem pasowym wolnobieżnym
śr. koła pasowego [mm]:49
Ilość żeber:6
Zacisk:M8 B+
ID wykonania wtyczki:LIN2 Plug 238
Długość 1 [mm]:40
Długość 2 [mm]:40
otwór - śr. 1 [mm]:8,5
Długość 3 [mm]:61

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator LRA03185 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 141.45 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
AUDI      03G903016G
AUDI      03G903016GX
SKODA      04L903023L
VAG      03G903016B
VAG      03G903016BX
VAG      03G903016E
VAG      03G903016EX
VAG      03H903023E
VAG      03H903023EX
VAG      03L903023K
VAG      03L903023KX
VAG      03L903023L
VAG      03L903024D
zamienniki:
DRA0314
brak
DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
0 124 525 114
brak
BOSCH
DRA0959
brak
DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
DRA1212
brak
DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Zastosowanie Alternator LRA03185 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator LRA03185 LUCAS ELECTRICAL:

2020-08-18
 5/5
Alternator ok. Nie ma z nim żadnych problemów.

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów