Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Renault SCÉNIC I nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (JA0/1_, FA0_) 2.0 16V (JA1B, JA1D, JA0C) (2000.07-2003.08) 139km » LRA03470 lucas electrical
wybrany samochód: 
Renault Scénic I Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) (ja0/1_, Fa0_) 2.0 16v (ja1b, Ja1d, Ja0c) (2000.07-2003.08) 139km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator LRA03470 LUCAS ELECTRICAL

LRA03470 Alternator LUCAS ELECTRICAL
1,081.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

LRA03470

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Wykonanie sieci pokładowej:dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V]:14
Prąd ładowania alternatora [A]:150
Koła pasowe:z kołem pasowym wolnobieżnym
śr. koła pasowego [mm]:54
Ilość żeber:6
Zacisk:M8 B+
ID wykonania wtyczki:Com/LIN2 (Plug 213)
Długość 1 [mm]:42
Długość 2 [mm]:42
otwór - śr. 1 [mm]:10
Długość 3 [mm]:45

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator LRA03470 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 147.60 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
FORD      1704769
FORD      31285659
FORD      AV6N-10300-GB
FORD      AV6N-10300-GC
FORD      AV6N-10300-MB
FORD      AV6N-10300-MD
VOLVO      30285659
VOLVO      30659390
VOLVO      31266149
VOLVO      36001501
VOLVO      36012505
zamienniki:
QRA3052
brak
QUINTON

Zastosowanie Alternator LRA03470 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator LRA03470 LUCAS ELECTRICAL:

2020-08-18
 5/5
Alternator ok. Nie ma z nim żadnych problemów.

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów