Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Audi A8 D4 (4H2, 4H8, 4HC, 4HL) S8 plus quattro (2015.11-2018.01) 605km » LRB00144 lucas electrical
wybrany samochód: 
Audi A8 D4 (4h2, 4h8, 4hc, 4hl) S8 Plus Quattro (2015.11-2018.01) 605km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator LRB00144 LUCAS ELECTRICAL

LRB00144 Alternator LUCAS ELECTRICAL
lucas LRB00144
352.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek
3 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

LRB00144

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Wykonanie sieci pokładowej:dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V]:14
Prąd ładowania alternatora [A]:70
Ilość żeber:6
śr. koła pasowego [mm]:48
Zacisk:M8 B+
ID wykonania wtyczki:D+W (Plug 25)
Specyfikacje asortymentowa:Pojedyncza dłwignia obrotowa
Długość 2 [mm]:39,5
Długość 1 [mm]:39,5
otwór - śr. 1 [mm]:8
Długość 3 [mm]:60
Grubość 1 [mm]:14

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator LRB00144 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 132.23 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR LUCAS LRB00144 12V 70A AUDI A4 2.0FSI 150KM 05/ SEAT AROSA 1.0 97-04, INCA 1.4I 95-03
numery OEM:
VAG      028903023R
VAG      028903025G
VAG      028903025GX
VAG      030903023B
VAG      030903023BX
VAG      030903023E
VAG      030903023EX

Zastosowanie Alternator LRB00144 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator LRB00144 LUCAS ELECTRICAL:

Łukasz, Osiny
2020-08-18
 5/5
Alternator ok. Nie ma z nim żadnych problemów.

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.