Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Tata (telco) LOADBETA 1.9 D (1994.08-2006.12) 68km » LRB00181 lucas electrical
wybrany samochód: 
Tata (telco) Loadbeta 1.9 D (1994.08-2006.12) 68km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator LRB00181 LUCAS ELECTRICAL

LRB00181 Alternator LUCAS ELECTRICAL
lucas LRB00181
307.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

LRB00181

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Wykonanie sieci pokładowej:dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V]:12
Prąd ładowania alternatora [A]:80
Ilość żeber:6
śr. koła pasowego [mm]:54
Zacisk:M8
Długość 2 [mm]:33
Długość 1 [mm]:42
otwór - śr. 1 [mm]:10
Długość 3 [mm]:68
Grubość 1 [mm]:27

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator LRB00181 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 252.15 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR LUCAS LRB00181 12V 80A CITROEN XANTIA
numery OEM:
CITROËN      9611369580
CITROËN      9612257180
CITROËN      9655249280
FIAT      71716668
MITSUBISHI      A002T37691
MITSUBISHI      A002T37691A
MITSUBISHI      A002TA0291
MITSUBISHI      A002TA0291B
MITSUBISHI      A002TA0291C
MITSUBISHI      A002TA0291D
MITSUBISHI      A002TA0291F
MITSUBISHI      A2T37691
MITSUBISHI      A2T37691A
MITSUBISHI      A2TA0291
MITSUBISHI      A2TA0291B
MITSUBISHI      A2TA0291C
MITSUBISHI      A2TA0291D
MITSUBISHI      A2TA0291F
PEUGEOT      5705E6
PEUGEOT      5805E6

Zastosowanie Alternator LRB00181 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator LRB00181 LUCAS ELECTRICAL:

Łukasz, Osiny
2020-08-18
 5/5
Alternator ok. Nie ma z nim żadnych problemów.

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.