Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » LRB00236 lucas electrical

Alternator LRB00236 LUCAS ELECTRICAL

LRB00236 Alternator LUCAS ELECTRICAL
lucas LRB00236
493.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

LRB00236

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Wykonanie sieci pokładowej:dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V]:12
Prąd ładowania alternatora [A]:75
Ilość żeber:2
śr. koła pasowego [mm]:79
Zacisk:M8
Długość 2 [mm]:42,5
Długość 1 [mm]:42,5
otwór - śr. 1 [mm]:10
Długość 3 [mm]:54
Grubość 1 [mm]:13

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator LRB00236 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 141.45 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR LUCAS LRB00236 12V 75A MITSUBISHI DIESEL

Alternator LRB00236 ma zastosowanie do modeli samochodów

MITSUBISHI

PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER

Numery OE Alternator LRB00236 producenta LUCAS ELECTRICAL

MITSUBISHI

A002TN1199AT, A003T15099, A003TN0299, A003TN0499, A2TN1199AT, A3T15099, A3TN0299, A3TN0499, MD306834, MD313940, MD315432

numery OEM:
MITSUBISHI      A002TN1199AT
MITSUBISHI      A003T15099
MITSUBISHI      A003TN0299
MITSUBISHI      A003TN0499
MITSUBISHI      A2TN1199AT
MITSUBISHI      A3T15099
MITSUBISHI      A3TN0299
MITSUBISHI      A3TN0499
MITSUBISHI      MD306834
MITSUBISHI      MD313940
MITSUBISHI      MD315432

Zastosowanie Alternator LRB00236 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator LRB00236 LUCAS ELECTRICAL:

Łukasz, Osiny
2020-08-18
 5/5
Alternator ok. Nie ma z nim żadnych problemów.

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.