Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Renault SCÉNIC I nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (JA0/1_, FA0_) 1.4 16V (JA0D, JA1H, Ja0W, JA10) (1999.09-2003.08) 95km » LRB00375 lucas electrical
wybrany samochód: 
Renault Scénic I Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) (ja0/1_, Fa0_) 1.4 16v (ja0d, Ja1h, Ja0w, Ja10) (1999.09-2003.08) 95km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator LRB00375 LUCAS ELECTRICAL

LRB00375 Alternator LUCAS ELECTRICAL
lucas LRB00375
603.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

LRB00375

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Wykonanie sieci pokładowej:dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V]:12
Prąd ładowania alternatora [A]:80
Ilość żeber:6
śr. koła pasowego [mm]:55
Zacisk:M8
Długość 2 [mm]:37
Długość 1 [mm]:48
otwór - śr. 1 [mm]:8
Długość 3 [mm]:53
Grubość 1 [mm]:20

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator LRB00375 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 258.30 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR LUCAS LRB00375 12V 80A VOLVO S40, V40
numery OEM:
VOLVO      3545364
VOLVO      5003976
VOLVO      8602096
VOLVO      9148665
VOLVO      9162468
VOLVO      9162684
VOLVO      9164940
VOLVO      9442188
zamienniki:
8EL 737 045-001
brak
HELLA
0 123 310 030
brak
BOSCH
0 123 315 016
brak
BOSCH
DRA3753
brak
DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Zastosowanie Alternator LRB00375 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator LRB00375 LUCAS ELECTRICAL:

2020-08-18
 5/5
Alternator ok. Nie ma z nim żadnych problemów.

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów