Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Honda CBX CBX 750F (RC17) (1986.01-???) 91km » 060717017012 magneti marelli
wybrany samochód: 
Honda Cbx Cbx 750f (rc17) (1986.01-???) 91km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 060717017012 MAGNETI MARELLI

060717017012 Cewka zapłonowa MAGNETI MARELLI
magneti marelli 060717017012
Cewka zapłonowa 060717017012
060717017012
magneti marelli 060717017012 Cewka zapłonowa
57.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

060705604010, 060717017012, BAE506D, BAEQ017

numer części:

060717017012

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
nr EAN8001063480770

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 060717017012 MAGNETI MARELLI

Cewka zapłonowa pasuje do: FIAT PALIO, PANDA, PANDA/HATCHBACK, TEMPRA, TIPO, UNO, LANCIA Y10 1.0-1.5 10.84-06.06
numery OEM:
FIAT      7582152
FIAT      7663177
FIAT      7698431
FIAT      7746152
FIAT      7746154
LANCIA      7582152
LANCIA      7663177
LANCIA      7698431
LANCIA      7746152
LANCIA      7746154

Zastosowanie Cewka zapłonowa 060717017012 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 060717017012 MAGNETI MARELLI:

Paweł, Wrocław
2023-04-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dariusz, Biała Podlaska
2024-12-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Wołomin
2020-02-24
 5/5
Ceny lepsze niż u konkurencji
Maciej, Poniec
2024-04-17
 5/5
wyglada na oryginał

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.