Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Mercedes-benz KLASA E T-Model (S211) E 350 T 4-matic (211.287) (2005.03-2009.07) 272km » 060717081012 magneti marelli
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Klasa E T-model (s211) E 350 T 4-matic (211.287) (2005.03-2009.07) 272km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa wyprzedaż 060717081012 MAGNETI MARELLI

060717081012 Cewka zapłonowa wyprzedaż MAGNETI MARELLI
magneti marelli 060717081012
Cewka zapłonowa wyprzedaż 060717081012
060717081012
147.00 zł 101.87 zł
ilość produktu objętego promocją: 1
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

060717081012, 060810177010, BAE680AI, BAEQ081

numer części:

060717081012

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
nr EAN8001063893273


opis e-autoparts.pl:
Produkt pełnowartościowy z wyprzedaży magazynowej. Oryginalne opakowanie produktu może być w nieznacznym stopniu podniszczone.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa wyprzedaż 060717081012 MAGNETI MARELLI

numery OEM:
OPEL      1208306
OPEL      90532618
OPEL      90543059
VAUXHALL      90543059
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cewka zapłonowa wyprzedaż 060717081012 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa wyprzedaż 060717081012 MAGNETI MARELLI:

Maciej, Poniec
2024-04-17
 5/5
wyglada na oryginał
Dariusz, Biała Podlaska
2024-12-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Wołomin
2020-02-24
 5/5
Ceny lepsze niż u konkurencji
Paweł, Wrocław
2023-04-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.