Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Citroën JUMPY I Furgon (BS_, BT_, BY_, BZ_) 2.0 HDi 95 (1999.10-2006.10) 94km » 060717099012 magneti marelli
wybrany samochód: 
Citroën Jumpy I Furgon (bs_, Bt_, By_, Bz_) 2.0 Hdi 95 (1999.10-2006.10) 94km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 060717099012 MAGNETI MARELLI

060717099012 Cewka zapłonowa MAGNETI MARELLI
magneti marelli 060717099012
Cewka zapłonowa 060717099012
91.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

060717099012, BAEQ099

numer części:

060717099012

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
nr EAN8001063932965

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 060717099012 MAGNETI MARELLI

Cewka zapłonowa pasuje do: SUZUKI BALENO, GRAND VITARA I, GRAND VITARA II, VITARA 1.8-2.7 12.94-02.15
numery OEM:
SUZUKI      33410-77E20
SUZUKI      33410-77E21
SUZUKI      33410-77E22
SUZUKI      3341077E21

Zastosowanie Cewka zapłonowa 060717099012 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 060717099012 MAGNETI MARELLI:

Paweł, Wrocław
2023-04-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Maciej, Poniec
2024-04-17
 5/5
wyglada na oryginał
Dariusz, Biała Podlaska
2024-12-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Wołomin
2020-02-24
 5/5
Ceny lepsze niż u konkurencji

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.