Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » Filtr oleju, 39829 febi bilstein gmbh + co kg

Filtr oleju 39829 FEBI Bilstein GmbH + Co KG

39829 Filtr oleju FEBI Bilstein GmbH + Co KG
17.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (16 ocen)
numer części:

39829

Rodzaj filtra Filtr przykręcany
Wysokość [mm] 83
średnica zewnętrzna [mm] 69,0
Gwint wewnętrzny [mm] 3/4" - 16 UNF
Ciężar [kg] 0,260
dla numeru OE 71768154
nr EAN 4027816398295
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 39829 FEBI Bilstein GmbH + Co KG

Filtr oleju pasuje do: FIAT SEDICI; NISSAN CEDRIC; SUBARU JUSTY III; SUZUKI BALENO, GRAND VITARA I, GRAND VITARA II, IGNIS I, IGNIS II, JIMNY, KIZASHI, LIANA, SAMURAI, SJ410, SJ413 970-2960 09.81-
numery OEM:
FIAT      71742115
FIAT      71746761
FIAT      71747593
FIAT      71768154
SUBARU      1651060B11
SUBARU      1651061A01
SUBARU      420337100
SUZUKI      16510-60B00
SUZUKI      16510-61A00
SUZUKI      16510-61A01
SUZUKI      16510-61A01-000
SUZUKI      16510-61A02
SUZUKI      16510-61A02-000
SUZUKI      16510-61A20
SUZUKI      16510-61A20-000
SUZUKI      16510-61A20-MHL
SUZUKI      16510-61A20-MIT
SUZUKI      16510-61A21
SUZUKI      16510-61A30
SUZUKI      16510-61A30-000
SUZUKI      16510-61A31
SUZUKI      16510-61A31-000
SUZUKI      16510-83000
SUZUKI      16510-83000-000
SUZUKI      16510-83001
SUZUKI      16510-83001-000
SUZUKI      16510-83012
SUZUKI      16510-83012-000
SUZUKI      16510-85C00
SUZUKI      16510-85C00-000
SUZUKI      16510-85C10-000
SUZUKI      16510-85C20
SUZUKI      16510-85FA0
SUZUKI      16510-90J00
SUZUKI      16510-90J00-000
SUZUKI      16510A60B00
SUZUKI      16510B83000
VW (VOLKSWAGEN)      J90 915 100 02
PERODUA      15601-87Z01

Zastosowanie Filtr oleju 39829 FEBI Bilstein GmbH + Co KG w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju 39829 FEBI Bilstein GmbH + Co KG:

2021-10-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-01-21
 5/5
Zamówienie złożone przez internet, dobra szukajka i łatwa obsługa
2020-03-15
 5/5
Przy zakupach wybieram zawsze producenta febi teraz kupiłem 26704 i sprawuje się całkiem okej
2022-01-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-04-12
 5/5
Filtr wymieniony i na razie filtruje ;)
2022-03-20
 5/5
ok
2020-04-16
 5/5
Ceny lepsze niż u konkurencji
2022-09-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-08-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-29
 1/5
Filtr nie pasujacy do tego samochodu. Narazilo mnie to na dodatkowe,niepotrzebne koszty.
2022-06-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.