Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Ford SCORPIO II (GFR, GGR) 2.3 i 16V (1996.06-1998.08) 147km » 060717193012 magneti marelli
wybrany samochód: 
Ford Scorpio Ii (gfr, Ggr) 2.3 I 16v (1996.06-1998.08) 147km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 060717193012 MAGNETI MARELLI

060717193012 Cewka zapłonowa MAGNETI MARELLI
63.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

060717193012, BAEQ193

numer części:

060717193012

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
nr EAN8001063825496

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 060717193012 MAGNETI MARELLI

Cewka zapłonowa pasuje do: HYUNDAI I30, I40 I, I40 I CW, IX35, TUCSON, VELOSTER, KIA CARENS IV, CEED, PRO CEED, SOUL I, SOUL II, SPORTAGE III, SPORTAGE IV 1.6-1.7D 02.09-
numery OEM:
HYUNDAI      273012B100
KIA      273012B100
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cewka zapłonowa 060717193012 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 060717193012 MAGNETI MARELLI:

Mariusz, Wołomin
2020-02-24
 5/5
Ceny lepsze niż u konkurencji
Paweł, Wrocław
2023-04-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dariusz, Biała Podlaska
2024-12-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Maciej, Poniec
2024-04-17
 5/5
wyglada na oryginał

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.