Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) RS 1.8 T (2002.08-2006.01) 180km » 060740303010 magneti marelli
wybrany samochód: 
Skoda Octavia I Combi (1u5) Rs 1.8 T (2002.08-2006.01) 180km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 060740303010 MAGNETI MARELLI

060740303010 Cewka zapłonowa MAGNETI MARELLI
magneti marelli 060740303010
Cewka zapłonowa 060740303010
060740303010
magneti marelli 060740303010 Cewka zapłonowa
Cewka zapłonowa 060740303010 magneti marelli
Cewka zapłonowa 060740303010 magneti marelli
Cewka zapłonowa 060740303010 magneti marelli
Cewka zapłonowa 060740303010 magneti marelli
107.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

060717202012, 060740303010, 60740303, BAE403C, BAEQ202

numer części:

060740303010

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
JakośćO.E. (Original)
nr EAN8001063170336

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 060740303010 MAGNETI MARELLI

Cewka zapłonowa pasuje do: IVECO DAILY IV, DAILY V, DAILY VI ALFA ROMEO MITO FIAT 500, 500 C, 500L, BRAVO II, DOBLO, DOBLO CARGO, DUCATO, IDEA, LINEA, PALIO, PANDA, PUNTO, STILO 0.9-3.0CNG 09.99-
numery OEM:
FIAT      46777288
LANCIA      46777288

Zastosowanie Cewka zapłonowa 060740303010 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 060740303010 MAGNETI MARELLI:

Paweł, Wrocław
2023-04-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Maciej, Poniec
2024-04-17
 5/5
wyglada na oryginał
Dariusz, Biała Podlaska
2024-12-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Wołomin
2020-02-24
 5/5
Ceny lepsze niż u konkurencji

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.