Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Ford C-MAX II (DXA/CB7, DXA/CEU) 2.0 TDCi (2011.02-2019.06) 136km » 152071761690 magneti marelli
wybrany samochód: 
Ford C-max Ii (dxa/cb7, Dxa/ceu) 2.0 Tdci (2011.02-2019.06) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju 152071761690 MAGNETI MARELLI

152071761690 Filtr oleju MAGNETI MARELLI
22.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

154703170820, 71761690, OX370D

numer części:

152071761690

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Wysokość [mm]124,5
Rodzaj filtraWkład filtra
Średnica 1 [mm]31,5
Średnica 2 [mm]31,5
średnica zewnętrzna [mm]65
nr EAN8001063564814

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 152071761690 MAGNETI MARELLI

numery OEM:
FORD      1371199
FORD      1421704
FORD      6G9N6744BA
FORD      6M5G6744AA
VOLVO      30757157
VOLVO      30788821
VOLVO      3875233
VOLVO      8642570
VOLVO      8692305
AC      AC6207E

Zastosowanie Filtr oleju 152071761690 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju 152071761690 MAGNETI MARELLI:

Stanisław, Nowy Korczyn
2022-08-28
 5/5
pasuje

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.