Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Bmw 7 (F01, F02, F03, F04) ActiveHybrid 7 (2010.04-2012.06) 465km » 301181314210 magneti marelli
wybrany samochód: 
Bmw 7 (f01, F02, F03, F04) Activehybrid 7 (2010.04-2012.06) 465km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 301181314210 MAGNETI MARELLI

301181314210 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MAGNETI MARELLI
44.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Czwartek
4 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 4 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

SSP1421

numer części:

301181314210

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyoś przednia, z lewej
Drążek / rozpórkaPodpora ochronna
nr EAN8001063959139

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 301181314210 MAGNETI MARELLI

Końcówka drążka kierowniczego L pasuje do: ABARTH GRANDE PUNTO, PUNTO, PUNTO EVO, ALFA ROMEO MITO, FIAT GRANDE PUNTO, PUNTO, PUNTO EVO, PUNTO EVO/HATCHBACK, PUNTO/HATCHBACK 0.9-1.9D 06.05-
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 301181314210 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.