Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Toyota COROLLA Compact (_E10_) 1.6 i (AE101) (1994.09-1999.11) 106km » 352317002700 magneti marelli
wybrany samochód: 
Toyota Corolla Compact (_e10_) 1.6 I (ae101) (1994.09-1999.11) 106km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Termostat układu chłodzenia 352317002700 MAGNETI MARELLI

352317002700 Termostat układu chłodzenia MAGNETI MARELLI
32.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numery handlowe:

TE0270

numer części:

352317002700

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
SpecyfikacjaWith Housing
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Temperatura otwarcia [°c]92
nr EAN8001063923796

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia 352317002700 MAGNETI MARELLI

Termostat cieczy chłodzącej (92°C, w obudowie) pasuje do: MERCEDES C (W202), VITO (W638), OPEL ASTRA F, ASTRA F CLASSIC, ASTRA F/KOMBI, ASTRA G, ASTRA H, ASTRA H GTC, CALIBRA A 1.4-3.2 08.89-10.10
numery OEM:
OPEL      1338 060
OPEL      1338060
VAUXHALL      90352677
STANDARD      75189
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia 352317002700 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia 352317002700 MAGNETI MARELLI:

WOJCIECH, SZCZECIN
2020-07-23
 5/5
Działa ok
Maciej, Zagórzany
2020-11-12
 5/5
Termostat działa właściwie. Jest OK.
Krzysztof, Debrzno
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Łęgowo
2021-11-14
 5/5
polecam
Andrzej, Knurów
2020-06-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.