Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Nissan INTERSTAR Autobus (X70) dCi 150 (2006.09-2011.03) 145km » 352317003180 magneti marelli
wybrany samochód: 
Nissan Interstar Autobus (x70) Dci 150 (2006.09-2011.03) 145km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Termostat układu chłodzenia 352317003180 MAGNETI MARELLI

352317003180 Termostat układu chłodzenia MAGNETI MARELLI
magneti marelli 352317003180
Termostat układu chłodzenia 352317003180
352317003180
114.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numery handlowe:

TE0318

numer części:

352317003180

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
SpecyfikacjaWith Housing
Temperatura otwarcia [°c]88
nr EAN8001063739045

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia 352317003180 MAGNETI MARELLI

Termostat cieczy chłodzącej (88°C) pasuje do: AUDI A4 B7, A4 B8, A5, A6 ALLROAD C6, A6 C6, A6 C7, A7, A8 D3, Q5, VW TOUAREG 2.4-3.2 05.04-03.18
numery OEM:
AUDI      06E 121 111 D
AUDI      06E 121 111 G
VAG      06E 121 111 D
VAG      06E 121 111 G
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia 352317003180 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia 352317003180 MAGNETI MARELLI:

2020-06-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-11-14
 5/5
polecam
2020-07-23
 5/5
Działa ok
2020-11-12
 5/5
Termostat działa właściwie. Jest OK.
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.