Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Peugeot SPEEDFIGHT Speedfight LC (1996.01-2000.12) 5km » 352317003390 magneti marelli
wybrany samochód: 
Peugeot Speedfight Speedfight Lc (1996.01-2000.12) 5km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Termostat układu chłodzenia 352317003390 MAGNETI MARELLI

352317003390 Termostat układu chłodzenia MAGNETI MARELLI

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numery handlowe:

TE0339

numer części:

352317003390

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
SpecyfikacjaWith Housing
Temperatura otwarcia [°c]88
nr EAN8001063981598

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia 352317003390 MAGNETI MARELLI

Termostat cieczy chłodzącej (88°C) pasuje do: BMW 3 (E46), 5 (E39), 7 (E38), X5 (E53), LAND ROVER RANGE ROVER III, OPEL OMEGA B 2.5D/3.0D 08.98-08.12
numery OEM:
BMW      11 51 2 354 056
BMW      2.354.056
OPEL      1338 139
ROVER      PEL000050
VAUXHALL      93171547
LAND ROVER      PEL000050
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia 352317003390 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia 352317003390 MAGNETI MARELLI:

2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-12
 5/5
Termostat działa właściwie. Jest OK.
2020-07-23
 5/5
Działa ok
2021-11-14
 5/5
polecam

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.