Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Hyundai SONATA IV (EF) 2.7 V6 (2001.10-2004.11) 173km » 352317003460 magneti marelli
wybrany samochód: 
Hyundai Sonata Iv (ef) 2.7 V6 (2001.10-2004.11) 173km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Termostat układu chłodzenia 352317003460 MAGNETI MARELLI

352317003460 Termostat układu chłodzenia MAGNETI MARELLI
magneti marelli 352317003460
Termostat układu chłodzenia 352317003460
352317003460
106.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numery handlowe:

TE0346

numer części:

352317003460

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
SpecyfikacjaWith Housing
Temperatura otwarcia [°c]90
nr EAN8001063737485

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia 352317003460 MAGNETI MARELLI

Termostat cieczy chłodzącej (90°C, w obudowie) pasuje do: VOLVO C30, C70 II, S40 II, S80 II, V50, V70 III, FORD FOCUS II, KUGA I, MONDEO IV, S-MAX 2.4/2.5 01.04-01.15
numery OEM:
FORD      1371932
FORD      6M5G9K478AA
VOLVO      30650753
VOLVO      306507534
VOLVO      31319606
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia 352317003460 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia 352317003460 MAGNETI MARELLI:

Andrzej, Knurów
2020-06-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Maciej, Zagórzany
2020-11-12
 5/5
Termostat działa właściwie. Jest OK.
Mariusz, Łęgowo
2021-11-14
 5/5
polecam
WOJCIECH, SZCZECIN
2020-07-23
 5/5
Działa ok
Krzysztof, Debrzno
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.