Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » 352317003510 magneti marelli

Termostat układu chłodzenia 352317003510 MAGNETI MARELLI

352317003510 Termostat układu chłodzenia MAGNETI MARELLI
73.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 3.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek: >10 szt.

    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numery handlowe:

TE0351

numer części:

352317003510

dostawca:

MAGNETI MARELLI

Specyfikacja With Housing
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Temperatura otwarcia [°c] 82
nr EAN 8001063965529

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia 352317003510 MAGNETI MARELLI

Termostat cieczy chłodzącej (82°C, z uszczelką) pasuje do: IVECO DAILY III, FIAT DUCATO F1AE0481A-F1AGL4114 12.01-

Termostat układu chłodzenia 352317003510 ma zastosowanie do modeli samochodów

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

IVECO

MASSIF Station Wagon, MASSIF, MASSIF Single Cab, DAILY III, DAILY IV, DAILY V, DAILY VI

Numery OE Termostat układu chłodzenia 352317003510 producenta MAGNETI MARELLI

FIAT

504013931, 504017209

IVECO

504017209

numery OEM:
FIAT      504013931
FIAT      504017209
IVECO      504017209
LANCIA      0504017209
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia 352317003510 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia 352317003510 MAGNETI MARELLI:

Mariusz, Łęgowo
2021-11-14
 5/5
polecam
Maciej, Zagórzany
2020-11-12
 5/5
Termostat działa właściwie. Jest OK.
WOJCIECH, SZCZECIN
2020-07-23
 5/5
Działa ok
Andrzej, Knurów
2020-06-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Debrzno
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.