Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » 352317003770 magneti marelli

Termostat układu chłodzenia 352317003770 MAGNETI MARELLI

352317003770 Termostat układu chłodzenia MAGNETI MARELLI
160.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:1 szt. wysyłka Wtorek
:1 szt. wysyłka Środa

    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numery handlowe:

TE0377

numer części:

352317003770

dostawca:

MAGNETI MARELLI

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Specyfikacja With Housing
Tryb pracy elektryczny
Temperatura otwarcia [°c] 105
nr EAN 8001063843629

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia 352317003770 MAGNETI MARELLI

Termostat cieczy chłodzącej (105°C) pasuje do: AUDI A4 B6, A4 B7, SEAT EXEO, EXEO ST 1.6/1.8/2.0 11.00-09.10

Termostat układu chłodzenia 352317003770 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Termostat układu chłodzenia 352317003770 producenta MAGNETI MARELLI

AUDI

06B121111F, 06B121111L

SEAT

06B121111F, 06B121111L

numery OEM:
AUDI      06B 121 111 F
AUDI      06B 121 111 L
SEAT      06B 121 111 F
SEAT      06B 121 111 L
VOLKSWAGEN      06B 121 111 F
VOLKSWAGEN      06B 121 111 L
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia 352317003770 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia 352317003770 MAGNETI MARELLI:

Maciej, Zagórzany
2020-11-12
 5/5
Termostat działa właściwie. Jest OK.
Andrzej, Knurów
2020-06-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Debrzno
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
WOJCIECH, SZCZECIN
2020-07-23
 5/5
Działa ok
Mariusz, Łęgowo
2021-11-14
 5/5
polecam

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.