Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Audi A4 B7 (8EC) 1.9 TDI (2004.11-2008.06) 116km » 352317003770 magneti marelli
wybrany samochód: 
Audi A4 B7 (8ec) 1.9 Tdi (2004.11-2008.06) 116km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Termostat układu chłodzenia 352317003770 MAGNETI MARELLI

352317003770 Termostat układu chłodzenia MAGNETI MARELLI

przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numery handlowe:

TE0377

numer części:

352317003770

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
SpecyfikacjaWith Housing
Tryb pracyelektryczny
Temperatura otwarcia [°c]105
nr EAN8001063843629

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia 352317003770 MAGNETI MARELLI

Termostat cieczy chłodzącej (105°C) pasuje do: AUDI A4 B6, A4 B7, SEAT EXEO, EXEO ST 1.6/1.8/2.0 11.00-09.10
numery OEM:
AUDI      06B 121 111 F
AUDI      06B 121 111 L
SEAT      06B 121 111 F
SEAT      06B 121 111 L
VOLKSWAGEN      06B 121 111 F
VOLKSWAGEN      06B 121 111 L
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia 352317003770 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia 352317003770 MAGNETI MARELLI:

Krzysztof, Debrzno
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Maciej, Zagórzany
2020-11-12
 5/5
Termostat działa właściwie. Jest OK.
Mariusz, Łęgowo
2021-11-14
 5/5
polecam
WOJCIECH, SZCZECIN
2020-07-23
 5/5
Działa ok
Andrzej, Knurów
2020-06-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.