Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » 352317100280 magneti marelli

Termostat układu chłodzenia 352317100280 MAGNETI MARELLI

352317100280 Termostat układu chłodzenia MAGNETI MARELLI
32.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numery handlowe:

TE0028

numer części:

352317100280

producent:

MAGNETI MARELLI

Wysokość [mm] 35,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Wysokość 1 [mm] 52
Średnica 1 [mm] 28
Specyfikacja Single Thermostat
Temperatura otwarcia [°c] 84
nr EAN 8001063755045

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia 352317100280 MAGNETI MARELLI

Termostat cieczy chłodzącej (84°C) pasuje do: DAIHATSU APPLAUSE I, APPLAUSE II, CHARADE III, CHARADE IV, FEROZA, HIJET, TERIOS 1.3/1.5/1.6 06.88-
numery OEM:
DAIHATSU      90048-33045
DAIHATSU      90048-33047
DAIHATSU      90048-33047-000
DAIHATSU      90048-33056
DAIHATSU      90048-33056-000
TOYOTA      90048-33055
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia 352317100280 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia 352317100280 MAGNETI MARELLI:

2020-06-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-12
 5/5
Termostat działa właściwie. Jest OK.
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-11-14
 5/5
polecam
2020-07-23
 5/5
Działa ok

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.