Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » 352317100550 magneti marelli

Termostat układu chłodzenia 352317100550 MAGNETI MARELLI

352317100550 Termostat układu chłodzenia MAGNETI MARELLI
magneti marelli 352317100550
Termostat układu chłodzenia 352317100550
352317100550
29.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numery handlowe:

TE0055

numer części:

352317100550

producent:

MAGNETI MARELLI

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Specyfikacja Single Thermostat
Wysokość [mm] 33
Wysokość 1 [mm] 54
Średnica 1 [mm] 22
Temperatura otwarcia [°c] 82
nr EAN 8001063870175

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia 352317100550 MAGNETI MARELLI

Termostat cieczy chłodzącej (82°C) pasuje do: ISUZU D-MAX I, KB, MIDI, TF, TROOPER I, TROOPER II, OPEL CAMPO, FRONTERA A SPORT, MONTEREY A 2.0D-3.1D 08.87-06.12
numery OEM:
ISUZU      8-97089-891-0
ISUZU      8-97361-770-0
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia 352317100550 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia 352317100550 MAGNETI MARELLI:

2020-11-12
 5/5
Termostat działa właściwie. Jest OK.
2020-06-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-23
 5/5
Działa ok
2021-11-14
 5/5
polecam
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.