Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Iveco DAILY II Autobus A 45-10 (94159111, 94159131, 94159211, 94159311,... (1991.01-1996.04) 103km » 352317100570 magneti marelli
wybrany samochód: 
Iveco Daily Ii Autobus A 45-10 (94159111, 94159131, 94159211, 94159311,... (1991.01-1996.04) 103km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Termostat układu chłodzenia 352317100570 MAGNETI MARELLI

352317100570 Termostat układu chłodzenia MAGNETI MARELLI
magneti marelli 352317100570
Termostat układu chłodzenia 352317100570
352317100570
19.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numery handlowe:

TE0057

numer części:

352317100570

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
SpecyfikacjaSingle Thermostat
Wysokość [mm]23
Temperatura otwarcia [°c]92
nr EAN8001063819907

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia 352317100570 MAGNETI MARELLI

Termostat cieczy chłodzącej (92°C) pasuje do: JEEP GRAND CHEROKEE I 5.2 01.92-04.99
numery OEM:
JEEP      4494469
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia 352317100570 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia 352317100570 MAGNETI MARELLI:

Mariusz, Łęgowo
2021-11-14
 5/5
polecam
Andrzej, Knurów
2020-06-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
WOJCIECH, SZCZECIN
2020-07-23
 5/5
Działa ok
Krzysztof, Debrzno
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Maciej, Zagórzany
2020-11-12
 5/5
Termostat działa właściwie. Jest OK.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.