Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.3 (1981.08-1982.09) 60km » 352317100650 magneti marelli
wybrany samochód: 
Nissan Cherry Ii Coupe (n10) 1.3 (1981.08-1982.09) 60km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Termostat układu chłodzenia 352317100650 MAGNETI MARELLI

352317100650 Termostat układu chłodzenia MAGNETI MARELLI
26.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numery handlowe:

TE0065

numer części:

352317100650

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Średnica 1 [mm]67
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Średnica 2 [mm]43
Wysokość [mm]25
SpecyfikacjaSingle Thermostat
Temperatura otwarcia [°c]87
nr EAN8001063814698

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia 352317100650 MAGNETI MARELLI

Termostat cieczy chłodzącej (87°C) pasuje do: MERCEDES 123 (C123), 123 T-MODEL (S123), 123 (W123), 124 (A124), 124 (C124), 124 T-MODEL (S124), 124 (W124), 190 (W201), C (W202), E (A124) 1.8-6.8 01.66-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      002.203.76.75
MERCEDES-BENZ      102.200.14.15
MERCEDES-BENZ      102.200.15.15
MERCEDES-BENZ      110.200.05.15
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia 352317100650 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia 352317100650 MAGNETI MARELLI:

Mariusz, Łęgowo
2021-11-14
 5/5
polecam
Andrzej, Knurów
2020-06-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
WOJCIECH, SZCZECIN
2020-07-23
 5/5
Działa ok
Maciej, Zagórzany
2020-11-12
 5/5
Termostat działa właściwie. Jest OK.
Krzysztof, Debrzno
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.