Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Opel ANTARA A (L07) 2.0 CDTI 4x4 (2016.01-???) 170km » 352317100860 magneti marelli
wybrany samochód: 
Opel Antara A (l07) 2.0 Cdti 4x4 (2016.01-???) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Termostat układu chłodzenia 352317100860 MAGNETI MARELLI

352317100860 Termostat układu chłodzenia MAGNETI MARELLI
magneti marelli 352317100860
Termostat układu chłodzenia 352317100860
19.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numery handlowe:

TE0086

numer części:

352317100860

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Wysokość [mm]20,7
SpecyfikacjaSingle Thermostat
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Temperatura otwarcia [°c]92
nr EAN8001063861982

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia 352317100860 MAGNETI MARELLI

Termostat cieczy chłodzącej (92°C) pasuje do: CHEVROLET LACETTI, CHRYSLER 300C, 300M, OPEL ASCONA B, ASCONA C, ASTRA F, ASTRA F CLASSIC, ASTRA F/KOMBI, ASTRA G, ASTRA G/KOMBI 1.0-3.5 09.62-
numery OEM:
OPEL      1338052
VAUXHALL      90200836
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia 352317100860 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia 352317100860 MAGNETI MARELLI:

Maciej, Zagórzany
2020-11-12
 5/5
Termostat działa właściwie. Jest OK.
Mariusz, Łęgowo
2021-11-14
 5/5
polecam
WOJCIECH, SZCZECIN
2020-07-23
 5/5
Działa ok
Andrzej, Knurów
2020-06-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Debrzno
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.