Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » 352317101190 magneti marelli

Termostat układu chłodzenia 352317101190 MAGNETI MARELLI

352317101190 Termostat układu chłodzenia MAGNETI MARELLI
magneti marelli 352317101190
Termostat układu chłodzenia 352317101190
352317101190
49.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numery handlowe:

TE0119

numer części:

352317101190

producent:

MAGNETI MARELLI

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Specyfikacja With Housing
Temperatura otwarcia [°c] 92
nr EAN 8001063717920

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia 352317101190 MAGNETI MARELLI

Termostat cieczy chłodzącej (92°C) pasuje do: CADILLAC CTS, OPEL CALIBRA A, OMEGA B, SIGNUM, SINTRA, VECTRA A, VECTRA B, VECTRA C, VECTRA C GTS, SAAB 900 II, 9000, 9-5 2.5-3.2 02.93-09.07
numery OEM:
OPEL      1338067
OPEL      1338084
OPEL      13388078
OPEL      24420652
VAUXHALL      90410897
VAUXHALL      90499660
VAUXHALL      90502201
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia 352317101190 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia 352317101190 MAGNETI MARELLI:

2020-06-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-11-14
 5/5
polecam
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-23
 5/5
Działa ok
2020-11-12
 5/5
Termostat działa właściwie. Jest OK.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.