Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 e Plug-in-Hybrid (2019.07-???) 184km » 352317101230 magneti marelli
wybrany samochód: 
Bmw 3 (g20, G80, G28) 330 E Plug-in-hybrid (2019.07-???) 184km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Termostat układu chłodzenia 352317101230 MAGNETI MARELLI

352317101230 Termostat układu chłodzenia MAGNETI MARELLI
magneti marelli 352317101230
Termostat układu chłodzenia 352317101230
352317101230
30.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numery handlowe:

TE0123

numer części:

352317101230

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
SpecyfikacjaSingle Thermostat
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Wysokość [mm]37
Średnica 2 [mm]28
Średnica 1 [mm]56
Temperatura otwarcia [°c]82
nr EAN8001063968513

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia 352317101230 MAGNETI MARELLI

Termostat cieczy chłodzącej (82°C) pasuje do: LEXUS GS, IS I, IS SPORTCROSS, TOYOTA ALLION I, ALTEZZA GITA, ARISTO, AURIS, AVENSIS, AVENSIS VERSO, BB I, CHASER, COROLLA, COROLLA VERSO 1.3-3.0 10.91-
numery OEM:
TOYOTA      90916-03093
TOYOTA      90916-03101
TOYOTA      90916-03123
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia 352317101230 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia 352317101230 MAGNETI MARELLI:

2020-06-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-11-14
 5/5
polecam
2020-07-23
 5/5
Działa ok
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-12
 5/5
Termostat działa właściwie. Jest OK.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.