Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Fiat 900 T/E Panorama (200_) 0.9 (1978.01-1986.01) 35km » 352317101360 magneti marelli
wybrany samochód: 
Fiat 900 T/e Panorama (200_) 0.9 (1978.01-1986.01) 35km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Termostat układu chłodzenia 352317101360 MAGNETI MARELLI

352317101360 Termostat układu chłodzenia MAGNETI MARELLI
magneti marelli 352317101360
Termostat układu chłodzenia 352317101360
352317101360
26.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Czwartek
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numery handlowe:

TE0136

numer części:

352317101360

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Wysokość [mm]14
Średnica 2 [mm]30
SpecyfikacjaSingle Thermostat
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Średnica 1 [mm]54
Temperatura otwarcia [°c]87
nr EAN8001063687544

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia 352317101360 MAGNETI MARELLI

Termostat cieczy chłodzącej (87°C) pasuje do: VOLVO 240, 340-360, 740, 760, 940, 940 II, 960, PORSCHE 911 2.0-3.6 08.74-10.98
numery OEM:
VOLVO      273459
VOLVO      273459-8
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia 352317101360 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia 352317101360 MAGNETI MARELLI:

Maciej, Zagórzany
2020-11-12
 5/5
Termostat działa właściwie. Jest OK.
Andrzej, Knurów
2020-06-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Debrzno
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
WOJCIECH, SZCZECIN
2020-07-23
 5/5
Działa ok
Mariusz, Łęgowo
2021-11-14
 5/5
polecam

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.