Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Iveco DAILY VI Furgon 35S18, 35C18, 40C18, 50C18, 60C18, 65C18, 70C18 (2016.04-???) 180km » 352317101740 magneti marelli
wybrany samochód: 
Iveco Daily Vi Furgon 35s18, 35c18, 40c18, 50c18, 60c18, 65c18, 70c18 (2016.04-???) 180km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Termostat układu chłodzenia 352317101740 MAGNETI MARELLI

352317101740 Termostat układu chłodzenia MAGNETI MARELLI
26.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:10 szt.

    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numery handlowe:

TE0174

numer części:

352317101740

dostawca:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Średnica 1 [mm]28
SpecyfikacjaSingle Thermostat
Wysokość 1 [mm]54
Wysokość [mm]34
Temperatura otwarcia [°c]82
nr EAN8001063778839
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia 352317101740 MAGNETI MARELLI

Termostat cieczy chłodzącej (82°C) pasuje do: HYUNDAI ACCENT, ACCENT I, ACCENT II, ACCENT III, COUPE I, COUPE II, ELANTRA III, ELANTRA IV, GALLOPER II, GENESIS, GETZ, GRANDEUR, H-1 1.4-2.5D 07.93-
numery OEM:
HYUNDAI      25500-23001
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia 352317101740 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia 352317101740 MAGNETI MARELLI:

Maciej, Zagórzany
2020-11-12
 5/5
Termostat działa właściwie. Jest OK.
Mariusz, Łęgowo
2021-11-14
 5/5
polecam
Andrzej, Knurów
2020-06-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
WOJCIECH, SZCZECIN
2020-07-23
 5/5
Działa ok
Krzysztof, Debrzno
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.