Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » 352317101760 magneti marelli

Termostat układu chłodzenia 352317101760 MAGNETI MARELLI

352317101760 Termostat układu chłodzenia MAGNETI MARELLI
magneti marelli 352317101760
Termostat układu chłodzenia 352317101760
352317101760
25.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numery handlowe:

TE0176

numer części:

352317101760

producent:

MAGNETI MARELLI

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Wysokość [mm] 25,5
Specyfikacja Single Thermostat
Temperatura otwarcia [°c] 82
nr EAN 8001063654843

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia 352317101760 MAGNETI MARELLI

Termostat cieczy chłodzącej (82°C) pasuje do: DACIA DOKKER, DOKKER/MINIVAN, DUSTER, DUSTER/SUV, LODGY, HYUNDAI ACCENT IV, CRETA, ELANTRA IV, ELANTRA V, ELANTRA VI, H-1 / STAREX, I10 I 1.0-3.5 06.01-
numery OEM:
NISSAN      21200-ED000
NISSAN      21200-ED00A
NISSAN      21200-ET000
NISSAN      21200-ET01A
RENAULT      212007668R
RENAULT      7701065352
RENAULT      7701068770
HYUNDAI      25500-2B000
HYUNDAI      25500-2B001
HYUNDAI      25500-2B400
HYUNDAI      25500-38400
KIA      25500-2B000
KIA      25500-2B001
KIA      25500-2B400
KIA      25500-38400
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia 352317101760 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia 352317101760 MAGNETI MARELLI:

2020-07-23
 5/5
Działa ok
2021-11-14
 5/5
polecam
2020-06-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-12
 5/5
Termostat działa właściwie. Jest OK.
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.