Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Peugeot 405 II Break (4E) 1.6 (1992.08-1994.08) 92km » 352317101910 magneti marelli
wybrany samochód: 
Peugeot 405 Ii Break (4e) 1.6 (1992.08-1994.08) 92km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Termostat układu chłodzenia 352317101910 MAGNETI MARELLI

352317101910 Termostat układu chłodzenia MAGNETI MARELLI

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numery handlowe:

TE0191

numer części:

352317101910

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
SpecyfikacjaSingle Thermostat
Temperatura otwarcia [°c]82
nr EAN8001063745527

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia 352317101910 MAGNETI MARELLI

Termostat cieczy chłodzącej (82°C) pasuje do: ALFA ROMEO 159, SPIDER, CADILLAC BLS, CHEVROLET CAPTIVA, HHR, MALIBU, FIAT CROMA, OPEL ANTARA A, ASTRA G, ASTRA J GTC, GT, INSIGNIA A 1.8-2.8 05.98-
numery OEM:
OPEL      1338007
OPEL      1338008
OPEL      1338034
OPEL      1338427
SAAB      12615097
SAAB      12622410
SAAB      90537453
SAAB      90537811
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia 352317101910 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia 352317101910 MAGNETI MARELLI:

Maciej, Zagórzany
2020-11-12
 5/5
Termostat działa właściwie. Jest OK.
WOJCIECH, SZCZECIN
2020-07-23
 5/5
Działa ok
Krzysztof, Debrzno
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Łęgowo
2021-11-14
 5/5
polecam
Andrzej, Knurów
2020-06-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.