Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Saab 9-5 (YS3E) 2.3 t (1997.09-2009.12) 170km » 352317101910 magneti marelli
wybrany samochód: 
Saab 9-5 (ys3e) 2.3 T (1997.09-2009.12) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Termostat układu chłodzenia 352317101910 MAGNETI MARELLI

352317101910 Termostat układu chłodzenia MAGNETI MARELLI
22.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:10 szt.

    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numery handlowe:

TE0191

numer części:

352317101910

dostawca:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
SpecyfikacjaSingle Thermostat
Temperatura otwarcia [°c]82
nr EAN8001063745527
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia 352317101910 MAGNETI MARELLI

Termostat cieczy chłodzącej (82°C) pasuje do: ALFA ROMEO 159, SPIDER, CADILLAC BLS, CHEVROLET CAPTIVA, HHR, MALIBU, FIAT CROMA, OPEL ANTARA A, ASTRA G, ASTRA J GTC, GT, INSIGNIA A 1.8-2.8 05.98-
numery OEM:
OPEL      1338007
OPEL      1338008
OPEL      1338034
OPEL      1338427
SAAB      12615097
SAAB      12622410
SAAB      90537453
SAAB      90537811
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia 352317101910 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia 352317101910 MAGNETI MARELLI:

Maciej, Zagórzany
2020-11-12
 5/5
Termostat działa właściwie. Jest OK.
Andrzej, Knurów
2020-06-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Łęgowo
2021-11-14
 5/5
polecam
Krzysztof, Debrzno
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
WOJCIECH, SZCZECIN
2020-07-23
 5/5
Działa ok

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.