Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy Audi A6 C5 (4B2, 4B4) 2.5 TDI (2001.08-2005.01) 155km » 802000000040 magneti marelli
wybrany samochód: 
Audi A6 C5 (4b2, 4b4) 2.5 Tdi (2001.08-2005.01) 155km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korpus przepustnicy 802000000040 MAGNETI MARELLI

802000000040 Korpus przepustnicy MAGNETI MARELLI
329.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 29.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:9 szt.

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

TB0040

numer części:

802000000040

dostawca:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
nr EAN8050947018189
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy 802000000040 MAGNETI MARELLI

Przepustnica powietrza pasuje do: AUDI A4 B5, A4 B6, A4 B7, A6 C5 PORSCHE 911, 911 TARGA, BOXSTER, BOXSTER SPYDER, CAYENNE, CAYMAN, MACAN, PANAMERA SEAT EXEO, EXEO ST 1.8-3.8 01.95-
numery OEM:
AUDI      058133063P
AUDI      06B133062B
AUDI      06B133062M
PORSCHE      99660511500
SEAT      058133063P
SEAT      06B133062B
SEAT      06B133062M
SKODA      058133063P
SKODA      06B133062B
SKODA      06B133062M
VOLKSWAGEN      058133063P
VOLKSWAGEN      06B133062B
VOLKSWAGEN      06B133062M
VAG      058133063P
VAG      06B133062B
VAG      06B133062M
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus przepustnicy 802000000040 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Korpus przepustnicy 802000000040 MAGNETI MARELLI:

Radosław, TORUŃ
2023-08-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
TOMASZ, CZELADŹ
2025-06-08
 5/5
zamontowane,działa super

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.