Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy » 802000000042 magneti marelli

Korpus przepustnicy 802000000042 MAGNETI MARELLI

802000000042 Korpus przepustnicy MAGNETI MARELLI
318.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka dzisiaj
5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

TB0042

numer części:

802000000042

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
nr EAN 8050947019292

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy 802000000042 MAGNETI MARELLI

Przepustnica powietrza pasuje do: AUDI A3, TT, SEAT CORDOBA, IBIZA II, LEON, TOLEDO II, SKODA OCTAVIA I, VW BORA, BORA I, GOLF IV, NEW BEETLE 1.4/1.8 12.96-12.10
numery OEM:
AUDI      06A 133 062 BD
AUDI      06A 133 062 C
SEAT      06A 133 062 BD
SEAT      06A 133 062 C
SKODA      06A 133 062 BD
SKODA      06A 133 062 C
VOLKSWAGEN      06A 133 062 BD
VOLKSWAGEN      06A 133 062 C
VAG      06A 133 062 BD
VAG      06A 133 062 C
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus przepustnicy 802000000042 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Korpus przepustnicy 802000000042 MAGNETI MARELLI:

2023-08-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.