Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy Mercedes-benz SPRINTER 5-t Platforma / podwozie (B906) 519 CDI / BlueTEC 4x4 (906.153, 906.155, 906.253,... (2009.03-???) 190km » 802000000059 magneti marelli
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Sprinter 5-t Platforma / Podwozie (b906) 519 Cdi / Bluetec 4x4 (906.153, 906.155, 906.253,... (2009.03-???) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korpus przepustnicy 802000000059 MAGNETI MARELLI

802000000059 Korpus przepustnicy MAGNETI MARELLI
618.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

TB0059

numer części:

802000000059

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
nr EAN8050947017779

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy 802000000059 MAGNETI MARELLI

Przepustnica powietrza pasuje do: BMW 1 (E81), 1 (E87), 3 (E90), 3 (E91), 3 (E92), 3 (E93), 5 (E60), 5 (E61), 6 (E63), 6 (E64), 7 (E65, E66, E67), X3 (E83), X5 (E53), X5 (E70) 2.0D-4.4D 04.01-12.13
numery OEM:
BMW      11717791481
BMW      11717804384
BMW      7791481
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus przepustnicy 802000000059 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Korpus przepustnicy 802000000059 MAGNETI MARELLI:

TOMASZ, CZELADŹ
2025-06-08
 5/5
zamontowane,działa super
Radosław, TORUŃ
2023-08-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.