Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy » 802000000074 magneti marelli

Korpus przepustnicy 802000000074 MAGNETI MARELLI

802000000074 Korpus przepustnicy MAGNETI MARELLI
453.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

TB0074

numer części:

802000000074

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
nr EAN 8050947018578

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy 802000000074 MAGNETI MARELLI

Przepustnica powietrza pasuje do: MERCEDES A (W169), B SPORTS TOURER (W245), C (C204), C T-MODEL (S204), C (W204), E (A207), E (C207), E T-MODEL (S212), E (W212), SLK (R172) 1.5-2.0CNG 09.04-

Korpus przepustnicy 802000000074 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Korpus przepustnicy 802000000074 producenta MAGNETI MARELLI

MERCEDES-BENZ

2661410525, A2661410525

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      2661410525
MERCEDES-BENZ      A2661410525
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus przepustnicy 802000000074 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Korpus przepustnicy 802000000074 MAGNETI MARELLI:

TOMASZ, CZELADŹ
2025-06-08
 5/5
zamontowane,działa super
Radosław, TORUŃ
2023-08-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.