Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy Lancia FULVIA coupe (818_) 1.3 (818) (1968-1970) 103km » 802000000085 magneti marelli
wybrany samochód: 
Lancia Fulvia Coupe (818_) 1.3 (818) (1968-1970) 103km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korpus przepustnicy 802000000085 MAGNETI MARELLI

802000000085 Korpus przepustnicy MAGNETI MARELLI
446.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

TB0085

numer części:

802000000085

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
nr EAN8050947000290

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy 802000000085 MAGNETI MARELLI

Przepustnica powietrza pasuje do: SEAT AROSA, CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II, IBIZA III, LEON, TOLEDO II, SKODA FABIA I, VW BORA, BORA I, GOLF IV, LUPO I, POLO, POLO IV 1.4/1.6 09.96-11.09
numery OEM:
AUDI      036133062A
AUDI      036133062M
SEAT      036133062A
SEAT      036133062M
SKODA      036133062A
SKODA      036133062M
VOLKSWAGEN      036133062A
VOLKSWAGEN      036133062M
VAG      036133062A
VAG      036133062M
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus przepustnicy 802000000085 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Korpus przepustnicy 802000000085 MAGNETI MARELLI:

TOMASZ, CZELADŹ
2025-06-08
 5/5
zamontowane,działa super
Radosław, TORUŃ
2023-08-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.