Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy » 802001799501 magneti marelli

Korpus przepustnicy 802001799501 MAGNETI MARELLI

802001799501 Korpus przepustnicy MAGNETI MARELLI
magneti marelli 802001799501
Korpus przepustnicy 802001799501
802001799501
magneti marelli 802001799501 Korpus przepustnicy
Korpus przepustnicy 802001799501 magneti marelli
Korpus przepustnicy 802001799501 magneti marelli
1,046.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

AH0017995FI, TB-44SMV2

numer części:

802001799501

producent:

MAGNETI MARELLI

Tryb pracy elektryczny
nr EAN 8001063650456

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy 802001799501 MAGNETI MARELLI

Przepustnica powietrza pasuje do: SEAT LEON; SKODA OCTAVIA II; VW CADDY III, CADDY III/MINIVAN, GOLF PLUS V, GOLF V, NEW BEETLE 1.4 11.99-09.10
numery OEM:
VAG      03C133062
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus przepustnicy 802001799501 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Korpus przepustnicy 802001799501 MAGNETI MARELLI:

2023-08-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.