Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy » 802009525507 magneti marelli

Korpus przepustnicy 802009525507 MAGNETI MARELLI

802009525507 Korpus przepustnicy MAGNETI MARELLI
magneti marelli 802009525507
Korpus przepustnicy 802009525507
802009525507
magneti marelli 802009525507 Korpus przepustnicy
Korpus przepustnicy 802009525507 magneti marelli
Korpus przepustnicy 802009525507 magneti marelli
1,115.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

48CPD6G, AH0095255KI

numer części:

802009525507

producent:

MAGNETI MARELLI

Tryb pracy elektryczny
nr EAN 8001063583082

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy 802009525507 MAGNETI MARELLI

Przepustnica powietrza pasuje do: ALFA ROMEO 159, BRERA, GIULIETTA, MITO, FIAT 500L, BRAVO II, DOBLO, DUCATO, FREEMONT, GRANDE PUNTO, LINEA, PUNTO EVO, LANCIA DELTA III 1.6D/1.9D/2.0D 09.07-
numery OEM:
ALFA ROMEO      55215486
FIAT      55215486
LANCIA      55215486
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus przepustnicy 802009525507 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Korpus przepustnicy 802009525507 MAGNETI MARELLI:

2023-08-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.