Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy Rover 200 II kabriolet (XW) 214 1.4 (1992.01-1999.11) 90km » 802010407001 magneti marelli
wybrany samochód: 
Rover 200 Ii Kabriolet (xw) 214 1.4 (1992.01-1999.11) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korpus przepustnicy 802010407001 MAGNETI MARELLI

802010407001 Korpus przepustnicy MAGNETI MARELLI
magneti marelli 802010407001
Korpus przepustnicy 802010407001
802010407001
magneti marelli 802010407001 Korpus przepustnicy
Korpus przepustnicy 802010407001 magneti marelli
Korpus przepustnicy 802010407001 magneti marelli
Korpus przepustnicy 802010407001 magneti marelli
Korpus przepustnicy 802010407001 magneti marelli
Korpus przepustnicy 802010407001 magneti marelli
Korpus przepustnicy 802010407001 magneti marelli
Korpus przepustnicy 802010407001 magneti marelli
1,026.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

AH0167663A, TB-44GTE3V1

numer części:

802010407001

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Tryb pracyelektryczny
nr EAN8001063888958

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy 802010407001 MAGNETI MARELLI

Przepustnica powietrza pasuje do: SEAT IBIZA IV, IBIZA IV SC, IBIZA IV ST, MII, SKODA CITIGO, FABIA III, VW POLO V, POLO VI, UP! 1.0/1.0CNG 08.11-11.23
numery OEM:
VAG      04C133062D
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus przepustnicy 802010407001 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Korpus przepustnicy 802010407001 MAGNETI MARELLI:

Radosław, TORUŃ
2023-08-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
TOMASZ, CZELADŹ
2025-06-08
 5/5
zamontowane,działa super

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.