Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy Mercedes-benz ACTROS MP2 / MP3 3339 A (2003-???) 394km » 802010473903 magneti marelli
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Actros Mp2 / Mp3 3339 A (2003-???) 394km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korpus przepustnicy 802010473903 MAGNETI MARELLI

802010473903 Korpus przepustnicy MAGNETI MARELLI
magneti marelli 802010473903
498.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

54DTE3I, AH0104739EI

numer części:

802010473903

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Tryb pracyelektryczny
nr EAN8001063641324

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy 802010473903 MAGNETI MARELLI

Przepustnica powietrza pasuje do: IVECO DAILY V, DAILY VI, FIAT DUCATO 2.3D 07.06-
numery OEM:
FIAT      504385629
FIAT      5801727743
IVECO      504385629
IVECO      5801727743
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus przepustnicy 802010473903 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Korpus przepustnicy 802010473903 MAGNETI MARELLI:

2023-08-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.