Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 940016237900 magneti marelli

Jednostka sterująca, układ zapłonowy 940016237900 MAGNETI MARELLI

940016237900 Jednostka sterująca, układ zapłonowy MAGNETI MARELLI
magneti marelli 940016237900
Jednostka sterująca, układ zapłonowy 940016237900
940016237900
magneti marelli 940016237900 Jednostka sterująca, układ zapłonowy
Jednostka sterująca, układ zapłonowy 940016237900 magneti marelli
Jednostka sterująca, układ zapłonowy 940016237900 magneti marelli
Jednostka sterująca, układ zapłonowy 940016237900 magneti marelli
96.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

AMP2379

numer części:

940016237900

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
nr EAN 8001063188850

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Jednostka sterująca, układ zapłonowy 940016237900 MAGNETI MARELLI

Moduł zapłonowy (8 pin) pasuje do: DAEWOO ESPERO, NEXIA 1.5/1.8/2.0 02.95-09.99
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Jednostka sterująca, układ zapłonowy 940016237900 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Jednostka sterująca, układ zapłonowy 940016237900 MAGNETI MARELLI:

Maciej, Poniec
2024-04-17
 5/5
wyglada na oryginał
Mariusz, Wołomin
2020-02-24
 5/5
Ceny lepsze niż u konkurencji
Dariusz, Biała Podlaska
2024-12-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Wrocław
2023-04-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.