Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » amortyzator i części montażowe » części montażowe amortyzatora, osłony, odboje Audi A8 D4 (4H2, 4H8, 4HC, 4HL) 3.0 TFSI quattro (2010.07-2014.04) 290km » A8W010MT magnum technology
wybrany samochód: 
Audi A8 D4 (4h2, 4h8, 4hc, 4hl) 3.0 Tfsi Quattro (2010.07-2014.04) 290km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Dystans gumowy, resorowanie A8W010MT MAGNUM TECHNOLOGY

A8W010MT Dystans gumowy, resorowanie MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A8W010MT
Dystans gumowy, resorowanie A8W010MT
A8W010MT
16.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

A8W010MT

Status produktu: Normalny
Grubość [mm]83
Strona zabudowyOś przednia
nr EAN5900427312814

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Dystans gumowy, resorowanie A8W010MT MAGNUM TECHNOLOGY

Odbój amortyzatora przód L/P (wys. 83mm) pasuje do: AUDI A1, SEAT CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II, LEON, TOLEDO I, TOLEDO II, SKODA FABIA II, FABIA III, FAVORIT, FAVORIT FORMAN 1.0-3.2 01.81-12.22
numery OEM:
SEAT      357 412 303 F
SEAT      6U6 412 303
SKODA      357 412 303 F
SKODA      6U6 412 303
VOLKSWAGEN      357 412 303 F
VOLKSWAGEN      6U6 412 303

Zastosowanie Dystans gumowy, resorowanie A8W010MT MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Osłony i odboje amortyzatora


Prawidłowo dobrane odboje i osłony zapewniają optymalną ochronę amortyzatora oraz innych części zawieszenia przed następstwami ogromnych obciążeń, jakim te elementy są poddawane. Odbój amortyzuje uderzenie o mocowanie, jeśli dojdzie do maksymalnego ugięcia zawieszenia. Brak tego elementu odczujemy zwłaszcza w momencie wjechania w dużą dziurę. Może wtedy dojść do zniszczenia amortyzatora.

Osłony zaś są podzespołami należącymi do zawieszenia pojazdu. Ich celem jest przedłużenie żywotności zamontowanych amortyzatorów. Gdyby nie było osłon, elementy te dość szybko uległyby korozji. Będą też bardziej podatne na zanieczyszczenia i uszkodzenia mechaniczne.
Dobrze jest wyrobić w sobie nawyk regularnej kontroli stanu odbojów. Jest to bardzo proste. W czasie jazdy wyczuwane są nienaturalne drgania, słychać dźwięk uderzeń i da się wyłapać luzy w zawieszeniu. Dodatkowo stan odbojów można sprawdzić na postoju. Wzrokowa ocena pozwala na zauważenie stopnia zużycia tego podzespołu. Jeśli jest on mocno zdarty (jego grubość jest znacznie zredukowana) należy go jak najszybciej wymienić.
Osłony i odboje amortyzatora są często sprzedawane w zestawach.