Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Mitsubishi SPACE WAGON (N3_W, N4_W) 2.0 4WD (N43W) (1992.10-1998.10) 133km » OX 161D mahle
wybrany samochód: 
Mitsubishi Space Wagon (n3_w, N4_w) 2.0 4wd (n43w) (1992.10-1998.10) 133km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju OX 161D MAHLE

OX 161D Filtr oleju MAHLE
42.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

79662669

numer części:

OX 161D

producent:

MAHLE

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraWkład filtra
Wysokość [mm]150
Średnica [mm]83,0
Średnica wewnętrzna 2 [mm]40

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OX 161D MAHLE

Filtr oleju (wkład filtra) pasuje do: MERCEDES ACCELO, ATEGO, ATEGO 2, ATRON, CITO (O 520), LK/LN2, OH, UNIMOG, VARIO, VARIO (B667, B670, B668), VARIO (B670), VARIO (B670, B668 BF4L1012E-TD226B-4
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      0001801609
MERCEDES-BENZ      000180160964
MERCEDES-BENZ      9041800009
MERCEDES-BENZ      9041800210
MERCEDES-BENZ      9041840066
MERCEDES-BENZ      9061800109
MERCEDES-BENZ      906180010910
MERCEDES-BENZ      A0001801609
MERCEDES-BENZ      A000180160964
MERCEDES-BENZ      A9041800009
MERCEDES-BENZ      A9041800210
MERCEDES-BENZ      A9041800310
MERCEDES-BENZ      A9041840066
MERCEDES-BENZ      A9061800109
MERCEDES-BENZ      A906180010910
VOLVO      11708550
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju OX 161D MAHLE w samochodach:

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.