Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » TM 27 101 mahle

TERMOSTAT BMW 105C TM 27 101 MAHLE

TM 27 101 TERMOSTAT BMW 105C MAHLE
mahle TM 27 101
TERMOSTAT BMW 105C TM 27 101
TM 27 101
mahle TM 27 101 TERMOSTAT BMW 105C
TERMOSTAT BMW 105C TM 27 101 mahle
TERMOSTAT BMW 105C TM 27 101 mahle
177.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (7 ocen)
numery handlowe:

72510685

numer części:

TM 27 101

producent:

MAHLE

Temperatura otwarcia [°c] 101
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
nr EAN 4057635172295

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie TERMOSTAT BMW 105C TM 27 101 MAHLE

Termostat cieczy chłodzącej (101°C, w obudowie) pasuje do: BMW 2 (F22, F87), 3 (F30, F80), 3 (G20, G80, G28), 3 (G21, G81), 4 (F32, F82), 4 (F33, F83), 4 (G22, G82), 5 (E60), 5 (E61) 3.0-6.75 07.01-
numery OEM:
BMW      0150976
BMW      0304425
BMW      11 53 7 502 779
BMW      11530150976
BMW      11530304425
BMW      11537586885
BMW      7502779
BMW      7586885

Zastosowanie TERMOSTAT BMW 105C TM 27 101 MAHLE w samochodach:

Opinie Klientów o TERMOSTAT BMW 105C TM 27 101 MAHLE:

2023-11-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-11-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-26
 4/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-07-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.