Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Iveco S-WAY AS440S50TFP MY24 (2023-???) 500km » TX 25 71D mahle
wybrany samochód: 
Iveco S-way As440s50tfp My24 (2023-???) 500km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Termostat układu chłodzenia TX 25 71D MAHLE

TX 25 71D Termostat układu chłodzenia MAHLE
61.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (7 ocen)
numery handlowe:

2.114.71.312, 70808335, 70808735

numer części:

TX 25 71D

producent:

MAHLE

Status produktu: Normalny
Temperatura otwarcia [°c]71
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
nr EAN4250192927142

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia TX 25 71D MAHLE

Termostat cieczy chłodzącej (71°C) pasuje do: VOLVO 240, 740, 760, 850, 960, S70, S80 I, V70 I, V70 II, AUDI 100 C2, 100 C3, 100 C4, 200 C2, 200 C3, 80 B2, 80 B3, 80 B4, 90 B2 1.9-2.5D 08.78-05.13
numery OEM:
AUDI      076121113A
VAG      076 121 113 A

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia TX 25 71D MAHLE w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia TX 25 71D MAHLE:

2021-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-26
 4/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-07-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-11-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-11-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.