Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » TX 475 87D mahle

TERMOSTAT DB 87C SPRINTER/PT CRUISER TX 475 87D MAHLE

TX 475 87D TERMOSTAT DB 87C SPRINTER/PT CRUISER MAHLE
mahle TX 475 87D
TERMOSTAT DB 87C SPRINTER/PT CRUISER TX 475 87D
TX 475 87D
mahle TX 475 87D TERMOSTAT DB 87C SPRINTER/PT CRUISER
91.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (7 ocen)
numer części:

TX 475 87D

producent:

MAHLE

Temperatura otwarcia [°c]87
Wysokość 1 [mm]22
Wysokość 2 [mm]36,5
Średnica 1 [mm]42,5
Średnica 2 [mm]33
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Długość opakowania [cm]8,7
Szerokość opakowania [cm]6,70
Wysokość opakowania [cm]9,20
Ciężar netto [g]79

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie TERMOSTAT DB 87C SPRINTER/PT CRUISER TX 475 87D MAHLE

Termostat cieczy chłodzącej (87°C, w obudowie) pasuje do: MERCEDES SPRINTER 3,5-T (B906), SPRINTER 3-T (B906), SPRINTER 4,6-T (B906), SPRINTER 5-T (B905), SPRINTER 5-T (B906) 2.0D-2.7D 04.01-

TERMOSTAT DB 87C SPRINTER/PT CRUISER TX 475 87D ma zastosowanie do modeli samochodów

CHRYSLER

VOYAGER IV, 300M, NEON II, PT CRUISER, SEBRING, CROSSFIRE, 300C

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE TERMOSTAT DB 87C SPRINTER/PT CRUISER TX 475 87D producenta MAHLE

CHRYSLER

05080258AA, 5080258AA, K05080258AA

MERCEDES-BENZ

6462001015, 6642030275, 6642030375, 6642000015, A6462001015, A6642030275, A6642030375, A6642000015

numery OEM:
CHRYSLER      05080258AA
CHRYSLER      5080 258AA
CHRYSLER      K05080258AA
MERCEDES-BENZ      646 200 10 15
MERCEDES-BENZ      664 203 02 75
MERCEDES-BENZ      664 203 03 75
MERCEDES-BENZ      6642000015
MERCEDES-BENZ      A646 200 10 15
MERCEDES-BENZ      A664 203 02 75
MERCEDES-BENZ      A664 203 03 75
MERCEDES-BENZ      A6642000015
zamienniki:
820840
brak
VALEO

Zastosowanie TERMOSTAT DB 87C SPRINTER/PT CRUISER TX 475 87D MAHLE w samochodach:

Opinie Klientów o TERMOSTAT DB 87C SPRINTER/PT CRUISER TX 475 87D MAHLE:

Cezary, Radzanowo
2021-05-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tadeusz, Ząbki
2023-11-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Zgórsko (gm Sitkówka Nowiny)
2021-02-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tadeusz, Ząbki
2023-11-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JAROSŁAW, Świebodzin
2021-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Warlubie
2021-05-26
 4/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Straszęcin
2024-07-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.